Flutercussió presenta: “Omumbo Rombomba”, contes afroamericans

cartell omumbo
FLUTERCUSSIÓ és un duo de flauta i percussió que neix el 2013 amb la intenció d’explorar un repertori cambrístic nou i diferent, basat en obres dels s. XX i XXI. Des del principi però, ha tingut també la intenció d’arribar als més petits amb activitats didàctiques i contes-concert.

En aquesta línia se situa l’espectacle “Omumbo Rombomba” en col·laboració amb Alexander Hernández, contacontes veneçolà, en la que a través d’un treball previ de recerca apropen al públic músiques i contes de Camerún, Ghana, Senegal i Venezuela, així com melodies tradicionals dels indis Warao de l’Orinoco.

Tot i que us mantindrem informats de la nostra activitat a través de les xarxes, si voleu més informació, podeu escriure un missatge a través d’aquesta mateixa web a l’apartat “contactar”.

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s