Propers concerts del quartet BLADIM de flautes travesseres per al mes de maig

Aquest mes de maig tindrem l’oportunitat de gaudir de dos recitals de música de cambra a càrrec del quartet BLADIM de flautes travesseres, que ens presentarà un repertori amable i divers en estils amb obres de C. H. Joubert, I. Cervantes, N. Rimski-Korsakov, M. Berthomieu, R. Guiot i B. Pucihar.

El quartet BLADIM, format per Meritxell Carbonell, Joan Romeu, Isabel Serra Bargalló i Montserrat Vidal Ribas es presenta com a formació estable el maig de 2022 i suposa una cruïlla on conflueixen els camins de quatre intèrprets de flauta travessera i pedagogs del seu instrument en diverses escoles de música i conservatoris de les províncies de Tarragona i Barcelona.

Les cites seran dimecres 17 de maig a l’Espai Gerhard de Valls a les 12:00 del migdia i dijous 18 de maig a la Capella Mas Sant Joan de Sant Joan de Vilatorrada a les 20:00 del vespre.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s